بازداشت 24 عضو یک شرکت هرمی در خانی آباد نو

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس محمدخانی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به تلاش‌های پلیس برای نشان دادن غیرقانونی بودن فعالیت شرکت‌های هرمی ، گفت: فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در یک باب منزل در منطقه خانی آباد نو ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و ماموران انتظامی محل فعالیت اعضای این باند را شناسایی کردند.

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 24 تن از اعضای این شرکت هرمی با هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: یک دستگاه لب تاپ و 100 جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از منزل مورد نظر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند و به دنبال «ره صد ساله را یک شبه رفتن»، هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟