دستگیری 5 عضو شبکه هرمی در مراغه

پنج عضو اصلی یک شبکه هرمی در شهرستان مراغه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ الهوردیان فرمانده انتظامی مراغه گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی تحقیقاتی از فعالیت یک شرکت هرمی مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند و محل فعالیت و اعضای این شرکت شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفتند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از آن و با هماهنگی لازم با مقام قضایی، وارد محل این شرکت شدند و اعضای اصلی آن را دستگیر کردند.

بازداشت 5 عضو شبکه هرمی در مراغه

او گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای این باند که فاقد هرگونه مجوز فعالیت قانونی هستند، با دریافت حق‌السهم از هر یک از اعضا به آموزش آنان در زمینه جذب زیرمجموعه اقدام می‌کردند.

او با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر به عنوان کارورز این شرکت هرمی مشغول آموزش بودند، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند و مبالغ اخذ شده از مالباختگان به میزان حدود ۴۰ میلیون تومان را بازگرداندند.

او افزود: وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است و شهروندان ضمن خودداری از مشارکت در این گونه فعالیت‌ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز، در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟