اسید پاشی در محوطه بیمارستان بهشتی همدان + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 12.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

ویدئویی توسط یکی از پرسنل بیمارستان شهید بهشتی همدان تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است که از موضوع اسیدپاشی روی خودروی شخصی‌اش در محوطه بیمارستان گلایه می‌کند.

به گزارش رکنا، خانم زهرا روحی پس از معرفی خود به عنوان یکی از پرسنل بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی همدان، از اتفاقی که به تازگی برایش رخ داده است می‌گوید. وی عنوان می‌کند که در حالی که شیفت خود را تحویل داده بود و قصد بازگشت به خانه را داشت، متوجه می‌شود که شخص یا اشخاصی روی خودروی او اسید ریخته‌‌اند. این اتفاق در محوطه بیمارستان صورت گرفته است و تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخته است.

کاربران بسیاری متعجب‌اند از اینکه چگونه نگهبانان متوجه این اتفاق نشده‌اند و این اتفاق از چشم آنها دور مانده است. بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از چنین اتفاقاتی در ایران، آن را به نوعی بی‌نظمی‌ در کشور تلقی می‌کنند و امیدوارند هر چه سریع‌تر این موضوع پیگیری شود و عاملان این کار دستگیر شوند و به سزای خود برسند. برخی از کاربران نیز این اتفاق را خصومت شخصی عنوان می‌کنند و از بابت اینکه صاحب خودرو دچار آسیب دیدگی نشده است خداوند را شکر می‌گویند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟