دزدیدن سهمیه واکسن کرونای پاکبانان این بار در شهرداری سمنان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از سوءاستفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان در ‌سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان خبر داد و خواستار عزل سریع و با قید فوریت متخلفان شد.

به گزارش رکنا ، حبیب‌الله خجسته‌پور در نامه ای خطاب به شهردار سمنان خواستار عزل سریع و با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان به دلیل استفاده از سهمیه واکسن کرونا ی پاکبانان شد.

تقاضای عزل سوءاستفاده گران از واکسن کرونا ی پاکبانان

در متن نامه ‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان‌ آمده است: با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده، دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که با توجه به نامه شماره 49026 مورخ 25 بهمن 1399 رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره 1399/6/25090 مورخه 23 اسفند 1399 معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، واجد شرایط دریافت واکسن کووید-19 نبوده‌اند، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن مذکور اقدام کرده‌اند، در راستای اجرای دستور ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، نسبت به عزل آنان از مسؤولیت با قید فوریت اقدام و نتیجه را اعلام کنید.

این نامه تصریح می‌کند: با توجه به بررسی انجام فرآیندها، هیچ‌گونه قصوری متوجه متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟