اراذل و اوباش فراری در تور عملیاتی پلیس کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در عملیات ضربتی پلیس خبر داد .

به گزارش رکنا، سرهنگ "بهادر دیلمی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح یک و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در غرب استان در یکی از مناطق توریستی شهرستان کلاردشت ، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: متهم فردی 37 ساله اهل یکی از شهرستان های غرب استان و ساکن تهران که به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر از نوع شیشه به 25 سال حبس محکوم و فراری بوده و به اتهام همکاری در سرقت های سریالی از دکه های محور "عباس آباد" و ایجاد رعب و وحشت در منطقه تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از شناسایی متهم در محور "عباس آباد- کلاردشت" خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری عوامل آگاهی، متهم را که در حال استعمال موادمخدر شیشه بوده و با مشاهده ماموران، قصد فرار از دست قانون را داشت، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی از کشف مقایری موادمخدر از نوع شیشه و هروئین در بازرسی از متهم خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟