دزد خانه های تهران به دام افتاد

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق منزل و کشف 11 فقره سرقت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: هفتم بهمن ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت خانه به این پایگاه ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر حضور 2 سارق را در داخل ساختمانی واقع در خیابان "نبرد شمالی" اعلام و ماموران گشت کلانتری 121 سلیمانیه سریعا به محل اعزام و متهمان را که قصد فرار داشتند دستگیر و پس از کسب دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده تحویل پایگاه ششم پلیس آگاهی می دهند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: در تحقیقات اولیه هر دو متهم منکر بزه انتسابی و سرقت بوده و علت حضور خود را در محل پرسیدن آدرس اعلام و عنوان کردند به قصد پیدا کردن کار به تهران آمده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده و بررسی هویت آنها مشخص شد هر دو از متهمان تحت نظر پلیس آگاهی تهران می باشند و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت منزل بوده که موضوع با جدیت بیشتری در راستای دستیابی به کشف حقیقت در دستور کار تیم مبارزه با سرقت پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سرهنگ کنجوریان افزود: مجددا کارآگاهان به محل دستگیری متهمان مراجعه و در تحقیقات محلی، یکی از ساکنان اظهار داشت، ساعت 15: 00 روز گذشته خانه خود را ترک و درب واحد را قفل کردم که پس از مراجعه متوجه شدم قفل درب تخریب و سارقان با ورود به داخل منزلم اموالی از قبیل ساعت ، سرویس طلا و مبلغ 10 میلیون تومان پول نقد سرقت و هنگام متواری شدن از محل توسط یکی از همسایگان مشاهده می شوند.

وی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به 11 فقره سرقت با تخریب درب ورودی معترف شدند ، خاطر نشان کرد: کلیه مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی افزود: هر دو متهم پس از بررسی های پلیسی با صدور قرار مجرمیت از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟