بازداشت سارقان سابقه دار در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارقان قفل مغازه های بازار نهاوند خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت کسبه بازار شهرستان نهاوند مبنی بر وقوع چند فقره سرقت قفل مغازه ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم تجسس کلانتری 11 شهرستان با انجام اقدام اطلاعاتی و فنی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و سایر اقدامات قانونی، یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی بیان داشت که با همدستی 2 نفر دیگر که آن ها نیز دارای چندین مورد سابقه کیفری می باشند اقدام به باز کردن و سرقت تعدادی از قفل مغازه ها در مراحل متعدد نموده و آن ها را برای تهیه مواد مخدر مصرفی به فروش رسانده اند.

سرهنگ ساکی گفت: ماموران انتظامی در ادامه، 2 همدست وی را نیز دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند که نامبردگان علاوه بر تایید گفته های متهم اول و سرقت قفل مغازه ها، به سرقت یک دستگاه تلویزیون و 2 دستگاه سماور بزرگ هم اعتراف کردند که خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و این اموال به صاحبان آن ها تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال پیگیری است، از تلاش ماموران کلانتری11 تقدیر و تصریح کرد: پلیس نهاوند با تکیه بر اصل مدیریت میدانی به صورت مستمر و با اقتدار با هرگونه هنجار شکنی، بزه و جرایم برخورد قانونی و منسجمی خواهد داشت به نحوی که اصلی ترین و مهمترین اولویت اجرایی پلیس ارتقاء و تداوم امنیت و آرامش خاطر شهروندان می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟