سقوط کارگرجوان به داخل چاهک آسانسورساختمان درحال ساخت

به گزارش رکنا، در ساعت 16:00 روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 وقوع این حادثه به آتش نشانی اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه53 و گروه امدادونجات 13 را به سوی محل حادثه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی(وزراء) اعزام کردند .

عیسی عبدالپور رئیس ایستگاه 53 سازمان آتش نشانی تهران در مورد چگونگی بروز این اتفاق گفت: مرد 27 ساله ایرانی که دریک ساختمان 10 طبقه در حال ساخت مشغول به کار و فعالیت بود، به علت نامعلومی به داخل چاهک آسانسور افتاد و از طبقه 2 تا طبقه منفی 7 سقوط کرد.

عبدالپوردرادامه تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن در محل حادثه با رعا یت اصول ایمنی، محل را ایمن سازی کرده و سپس این کارگر را برای تشخیص علائم حیاتی وانجام معاینات لازم در اختیار عوامل اورژانس گذاشتند که پس از بررسی های اولیه مشخص شد این فرد در اثر شدت برخورد، فوت کرده است.

وی از تمامی پیمانکاران و سازندگان ساختمانی درخواست کرد: در پروژه های ساختمانی نیمه کاره و یا در دست احداث، تمامی حفره ها و یا گودال های عمیق از جمله دهانه چاه های حفر شده و یا چاهک آسانسورها را با درپوش مناسب بپوشانند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری بعمل آمده و شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه مرگبار از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، کارگر متوفی را به سطح زمین منتقل کرده و تحویل نیروی انتظامی دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 679703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟