فیلم وحشت آور از فرود اضطراری هواپیما در ساحل دریا
حجم ویدیو: 5.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش رکنا، بنا به گزارش فلوریداتودی گردشگرانی که شنبه این هفته در سواحل فلوریدا حضور داشتند با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند، فرود اضطراری یک فروند هواپیمای جنگ جهانی دوم در ساحل!

ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه فرود هواپیما در ساحل شلوغ فلوریدا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که تعدادی از گردشگران در داخل آب مشغول شنا هستند و تعدادی دیگر نیز در ساحل آفتاب می‌گیرند ناگهان این هواپیما در قسمتی از ساحل و در نزدیکی آب اقیانوس فرود می‌آید.

در این ویدئو این هواپیمای تک موتوره اژدرافکن TBM مشاهده می‌شود که ارتفاع خود را کاهش داده و سپس در آب اقیانوس فرود می‌آید.

وحشت گردشگران از فرود هواپیما در ساحل دریا!

بنا به گزارش رسانه‌ای محلی آمریکا در این حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی وارد نشدند.

بنا به گزارش فلوریدا تودی و بنا به بیانیه مسئولان نمایشگاه هوایی ساحل کاکائو این هواپیما هنگام اجرای رژه هوایی دچار نقص فنی شد. در این بیانیه آمده است: «خلبان توانست هواپیما را در ساحل پایین بیاورد. نیرو‌های امدادی بلافاصله در محل حضور یافتند و خلبان در سلامت کامل است.»

گفتنی است؛ هواپیمای اژدرافکن TBM توسط نیروی دریایی آمریکا در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می‌گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟