ماشین 4 تهرانی در دیباجی جزغاله شد / صبح امروز + عکس ها

صبح امروز در دیباجی 4 خودرو به دلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده و سوخت.

این 4 خودرو که در کنار خیابان دیباجی پارک شده بودند، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شدند.

به گزارش رکنا، ساعت 06:02 صبح امروز در پی تماس اهالی خیابان دیباجی جنوبی با سامانه 125 آتش نشانی تهران مبنی بر آتش گرفتن تعدادی خودروی سواری(2دستگاه 206، یک دستگاه سمند و یکدستگاه خودروی ام وی ام 110) در این خیابان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 89، 130 و 61 را به محل حادثه روانه کرد.

به گفته رضا جغتایی افسرآماده منطقه2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران درمورد جزئیات بیشتر این حادثه گفت: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه، چهاردستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه خودرو پژو 206، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی ام وی ام 110 طعمه آتش سوزی شده بود و همچنین شعله های آتش در حال سرایت به خودروهای اطراف و ساختمان های مجاور بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی و نیز خاموش کننده های دستی به سرعت به مقابله با آتش سوزی خودروها مشغول شده و توانستند در همان لحظات اولیه این آتش سوزی را مهار و همچنین از سرایت آتش به دیگرخودروها و ساختمان های مجاور جلوگیری کنند.

جغتایی با اشاره به این که خوشبختانه این آتش سوزی خسارات جانی در بر نداشت، تصریح کرد: با سرعت عمل آتش نشانان از بروز خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

افسرآماده منطقه2عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه درحال حاضر توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟