توقیف محموله تریاک در راه مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات مسلحانه پلیس استان و کشف و توقیف یک محموله افیونی در نزدیکی شهر مشهد خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار ابراهیم قربان‌زاده در تشریح جزئیات این عملیات پلیسی گفت: عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در راستای مقابله با ورود مواد افیونی به حریم شهرهای استان و رصد گسترده اطلاعاتی، به خبری دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در تدارک جابه‌جایی یک محموله افیونی به مشهد هستند.

این مقام انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اخبار به دست آمده مشخص شد که سوداگران مرگ یک محموله افیونی را در یکی از شهرستان‌ها شرقی کشور تحویل گرفته و داخل یک خودرو سواری پژو جاسازی کرده‌‌اند و هم اکنون در جاده فریمان به مشهد در حرکت هستند.

قربان‌زاده افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودرو حامل مواد مخدر را در محور کله‌منار رؤیت کرده و به آن دستور توقف داد. راننده خودرو اما به محض مشاهده مأموران بر سرعت خودرواش افزود و فرار کرد اما مأموران برای جلوگیری از ادامه فرار مجرمان با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند. مسدودسازی جاده نیز جلوی پیشروی متهمان را گرفت و سرانجام این سوداگران مرگ در برابر مجریان قانون به‌زانو درآمدند.

جانشین رئیس پلیس استان گفت: در این عملیات 160 کیلو تریاک کشف شد و 2متهم نیز دستگیر شدند. تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟