این پسر بچه تهرانی 60 میلیون به مادرش ضربه زد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 35.66M | مدت زمان ویدیو: 00:05:24

ماجرای عجیب پسر بچه‌ای که در یک روز نزدیک 60 میلیون تومان از پول رهن خانه را خرج بازی آنلاین کرد بخوانید.

به گزارش رکنا ، خانمی که سال ها پس از فوت همسرش مسئولیت زندگی را به دوش می کشید در برنامه زنده تلویزیونی ماجرای عجیبی را تعریف کرد.

او گفت : برای برآمدن از عهده مخارج اجاره خانه و 3 پسرم از 7 صبح کار می کردم و 10 شب به خانه برمی گشتم. هر روز 6 شیفت آموزش زیبایی و هنری می دادم و درآمد بسته به افراد مراجعه کننده متفاوت بود.

خرج این بچه ها از همه چیز بیشتر بود. وقتی همسرم فوت شد 50 میلیون تومان بدهی در سال 91 داشت و هیچ مبلغی در حسابش نبود.

قدرت مالی مادر خانواده در تبدیل اجاره خانه به رهن خانه

اما به مرور زمان خدا به قدری به آنها برکت بخشید که تصمیم می گیرند خانه را از اجاره به رهن تبدیل کنند.

حدود 10 سال طول کشید تا قرض ها را صاف کرد و خرج بچه ها کمی به حالت تعادل بازگشت و به وسیله وامی که گرفته بودم به قدری داشتم که از صاحب ملک خواستم اجاره کمتری بپردازم و بیشتر برای رهن پول بگذارم.

شوک شدن مادر خانواده از کم شدن پول حسابش

از صاحبخانه وقت گرفتم که دهم به دهم واریز را انجام دهم و نهم که به بانک رفتم برای پرداخت پول صاحبخانه متصدی بانک گفت: شما از 67 میلیون تومان فقط 8 میلیون تومان در حساب تان پول دارید. ناگفته نماند که 3 میلیون آن را خودم برداشت کرده بودم. وقتی اصل موضوع را فهمیدم به هرچیزی فکر می کردم جز اینکه این اتفاق در خانه و زندگی خودم به دست عضو خانه بیفتد.

چندی بعد پسر بچه ای که از حساب مادر پول برداشت کرد در برنامه زنده حاضر شد و مجری برنامه گفت : ماجرا را به شکل سینمایی تعریف کنید. ماهان با دایی و مادربزرگش وارد حیاط خانه شد. بعد چه شد؟

پسربچه ای که به اندازه 2 میلیون تومان کتک خورد

مادر ماهان در ادامه گفت : آن روز به قدری گریه کردم و خودم را زدم وقتی که فهمیدم کار پسرم هست.

پسر دیگرم به این پسرم که شیطنت کرد زنگ زد و گفت : کار تو هست؟ تو خرید کردی؟ او گفت نه ، چون ترسیده بود. بعد گفت : بله ، من خریدهای اینترنتی را انجام دادم.

مجری پرسید : 59 میلیون تومان چه خرید اینترنتی انجام دادی؟ پسر بچه گفت : یو سی پابجی موبایل که یک بازی موبایل است خریدم که در این بازی همه همدیگر را می کشند. یو سی پول داخل بازی است.

مادر او درباره واکنش خود وقتی فهمید این اتفاق افتاد گفت : به اندازه 2 میلیون تومان ماهان را زدم و تمام صورتش کبود شد. دلم الان با او صاف شده ولی هرقوت یاد اون لحظه می افتم به هم می ریزم که چطور یک پسر بچه توانست ماهانه 3 میلیون تومان از حساب من به راحتی برداشت کند؟آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟