علت انفجار در بغداد چه بود؟!/  یک خودرو همه جا را به آتش کشید!

به گزارش رکنا، انفجار امروز شهرک صدر در بغداد یک کشته و بیش از ۱۰ زخمی برجای گذاشت و باعث خسارت به خودروها و ساختمان های اطراف شد که ابتدا علت این حادثه معلوم نبوده و رسانه ها عوامل گوناگونی همچون انفجار مخزن اکسیژن یا انبار مواد پلاستیکی را علت این حادثه عنوان کردند.

خبرگزاری ناس نزدیک به دولت عراق نوشت: بنا به اطلاعیه ستاد امنیتی عراق انفجار شهرک صدر به وسیله یک خودروی بمب گذاری شده انجام گرفت.

نیسان در حال حرکت منفجر شد!

در اطلاعیه منتشره آمده است: کارشناسان مواد منفجره و پزشکی قانونی در محل حادثه حضور داشتند و خودروهای سوخته را با جزئیات بررسی کردند که نهایتا معلوم شد خودرو نیسان حامل مواد منفجره در حال حرکت منفجر شد که این انفجار منجر به سوختن کامل خودرو حامل و چند خودرو دیگر، کشته شدن راننده و زخمی شدن تعداد دیگری از شهروندان شد.

بنا به اطلاعیه مزبور، سرویس های امنیتی اقدامات خود را برای بررسی بیشتر آغاز کردند تا به جزییات بیشتر و دقیقتری دقیق برسند.

لازم به ذکر است هنوز هیچ گروهی مسوولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

عراق در چند روز گذشته صحنه تنش بوده است. حمله به پایگاه موساد، حمله پهپادی به فرودگاه اربیل، حمله خمپاره ای به پایگاه ترکیه در نینوی و حادثه انفجار امروز نمونه هایی از این دست بودند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟