سوداگر مرگ بیرجند در دام قانون

توزیع کننده مخدر تریاک در بیرجند گرفتار قانون شد.

جانشین انتظامی استان از کشف 352 کیلو و 550 گرم تریاک در شهرستان"بیرجند" خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ"حسن شجاعی نسب" اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اخباری مبنی بر حمل مواد افیونی توسط سوداگران مرگ و انتقال آن به شهرهای مرکزی کشور دریافت کردند که پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی"بیرجند-قاین" سواری پژو 405 قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند.

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: راننده سواری پژو 405 به محض مشاهده پلیس متواری شد که مأموران با انجام اقدامات تخصصی پلیسی در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 352 کیلو و 550 گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب خاطر نشان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟