دستگیری مواد فروش تهران با بیش از 49 کیلو تریاک

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری یک خرده فروش حرفه ای مواد مخدر و کشف 49 کیلو و 300 گرم تریاک از مخفیگاهش خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ " حسین باباپور " در توضیح این خبر بیان داشت: چندی پلیس گزارش های متعددی از شهروندان مبنی بر فعالیت مشکوک فردی در محله "شهرک ولیعصر" دریافت شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که این فرد به تازگی مقداری مواد مخدر از قاچاقچیان تهیه و با پنهان کردن آن در محل سکونتش، با استفاده از یک دستگاه خودروی ساینا به فروش مواد مخدر می پردازد.

کشف 49 کیلو و 300 گرم تریاک از مخفیگاه  مواد فروش

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز کرد: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم و تردد وی انجام شد، با گرفتن دستور قضائی تیمی از ماموران این پلیس برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و مقدار 49 کیلو و 300 گرم تریاک از آن محل کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به همراه اموال کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل و با تکمیل پرونده، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟