سرقت 400 میلیونی از یک دامداری در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 70 رأس دام سرقتی و دستگیری 3 سارق در این رابطه خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: در پی وقوع سرقت 70 رأس دام از یک دامداری در یکی از روستاهای قم، بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

با توجه به هزینه سنگین دست کم 5 میلیونی هر گوسفند ، در کل سارقان به این دامداری نزدیک به 400 میلیون تومان خسارت وارد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه کارآگاهان با برنامه ریزی های انجام شده در روند تحقیقات تخصصی و انجام اقدامات پلیسی، متهم اصلی را شناسایی که با هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

دستگیری 3 سارق 70 گوسفند در قم

سرهنگ اسماعیلی افزود: نامبرده ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما سرانجام با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت 70 راس گوسفند اعتراف که در نهایت 2 تن از همدستان وی نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این که نیروی انتظامی برای افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان به صورت شبانه روزی در تلاش است، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟