انفجار بزرگ در گرگان

صبح امروز انفجار و در پی آن آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان بعثت شهر گرگان رخ داد که بعد از چند ساعت تلاش مأموران آتش نشانی حریق مهار شد.

به گزارش رکنا ، ساعت 7:45 صبح امروز (چهارشنبه) صدای انفجار از یک واحد مسکونی در خیابان بعثت گرگان شنیده شد که بلافاصله شعله‌های آتش نیز از این واحد زبانه کشید.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گرگان، آتش‌نشانان ایستگاه شماره 2 را به محل حادثه در خیابان بعثت یکم رهسپار کرد.

محل حادثه، یک ساختمان مسکونی دو طبقه بود که طبقه اول و دوم آن به طور کامل دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های آتش درحال سرایت به ساختمان‌های مسکونی مجاور بود.

آتش‌نشانان با قطع جریان برق و گاز محل حادثه، بلافاصله مشغول عملیات شدند و همزمان با جست‌وجو در طبقات به منظور یافتن محبوسان، با کشیدن چند رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش‌سوزی پرداختند و توانستند در چند ساعت، شعله‌های آتش را مهار و خاموش کنند.

ساکنان هنگام انفجار در خانه حضور نداشتند

خوشبختانه ساکنان این واحد مسکونی در زمان بروز حادثه در منزل حضور نداشتند و در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید.

بنابر اعلام واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی گرگان، کارشناسان آتش‌نشانی منطقه علت بروز این آتش‌سوزی را در دست بررسی قرار داده‌اند.

در ایام تعطیل که برخی از خانواده‌ها به سفر می‌روند لازم است که اصول ایمنی مربوط برای جلوگیری از بروز حوادث در دستور کار قرار دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟