مرد جوان هنگامی که وارد توالت شد خشکش زد + فیلم
حجم ویدیو: 12.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52

پیدا شدن یک مار پیتون ۲.۵ متری در توالت فرنگی خانه‌ای در تایلند خبرساز شد. «سومچای» ۴۵ ساله، شهروند اهل استان «ساموت پراکان» تایلند قصد استفاده از توالت فرنگی را داشت که ناگهان سر این مار را در داخل سوراخ توالت مشاهده کرد.

به گزارش رکنا ، این مرد که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده بود بلافاصله از مرکز مارگیری محلی درخواست کمک کرد.

پرسنل این مرکز پس از حضور در خانه این مرد یک مار پیتون ۸ فوتی (۲.۵ متری) را از داخل توالت فرنگی بیرون کشیدند. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده لحظه‌ای را که یکی از پرسنل این مرکز موفق به شکار مار پیتون می‌شود به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مرد در حالی که در مقابل کاسه توالت پنهان شده و منتظر بیرون آمدن مار است دیده می‌شود. لحظاتی بعد و پس از آنکه مار پیتون سر خود را از داخل سوراخ کاسه توالت بیرون می‌آورد این مرد با حرکتی سریع، سر مار را در اختیار گرفته و آن را از داخل توالت فرنگی بیرون می‌کشد.

شوکه شدن مرد تایلندی با دیدن مار پیتون

آقای سومچای در این باره به یکی از رسانه‌های محلی گفت: «من قبلا در بیرون از خانه چندین بار مار دیده بودم، اما وقتی سر این مار را در سوراخ توالت فرنگی دیدم واقعا شوکه شدم. وقتی ناگهان این مار سرش را از داخل سوراخ بیرون آورد فریاد کشیدم و از سرویس بهداشتی فرار کردم.»

گفتنی است؛ کارکنان مرکز مارگیری پس از قرار دادن این حیوان در یک کیسه آن را از خانه این مرد منتقل و در منطقه‌ای جنگلی رها کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟