مرگ 54 کرمانی در روز اول عید

در روز نخستین سال 1400 در 24 ساعت گذشته 54 زن و مرد کرمانی فوت کردند.

 رییس اورژانس کرمان از تولد ۳۴۵ نفر از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۳۰ اسفندماه تا ۷ و ۳۰ دفیقه امروز اول فروردین ماه خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۵۴ نفر متاسفانه دارفانی را وداع گفتند که ۲۲ نفر آنها به دلیل تصادف فوت کرده اند.

به گزارش رکنا، دکتر"محمد صابری" درباره طرح سلامت نوروزی استان کرمان گفت: از ساعت 7 و 30 دقیقه روز گذشته تا 7 و 30 دقیقه امروز اول فروردین ماه ۵۴ نفر در استان کرمان از دنیا رفتند که ۲۲ نفر آنها به دلیل تصادف فوت کرده اند.

وی تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس را ۴۴۹ نفر اعلام کرد و افزود: بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۵۱۷ نفر هستند و 98 مصدوم تصادفی در محل حادثه درمان و همچنین ۷۴۳ بیمار غیر تصادفی در محل درمان شده اند.

رییس اورژانس کرمان با بیان اینکه در این بازه ۲۴ ساعت از ۱۰۱ بیمارستان و پایگاه اورژانس در کل استان بازدید به عمل آمده، عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۵۴۵ نفر به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه کرده اند که ۱۶ هزار و ۲۹۹ نفر آنها به صورت سرپایی مداوا، ۱۲۸ نفر دیگر آنها به بخش های ویژه و ۹۶۷ دیگر آنها به بخش های عادی بیمارستان ها منتقل شدند.

تعدادی فوتی های کرمان در روز اول عید

وی از تولد ۳۴۵ نفر از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۳۰ اسفندماه تا ۷ و ۳۰ دفیقه امروز اول فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: در این بازه زمانی ۴۳۱ عمل جراحی اورژانسی و ۵۳۴ عمل جراحی غیر اورژانسی در بیمارستان های استان صورت گرفته است و همچنین ۱۲ مورد احیای موفق داشته ایم.

صابری تعداد بازدیدهای بهداشتی را ۵۳۵۶ مورد اعلام کرد و افزود: در این بازدیدها ۱۳۹۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و جمع آوری شده و ۲۴ مرکز متخلف تعطیل شد. ضمن اینکه ۷۹ مورد بازدید های حوزه غذا و دارو نیز در این بازه زمانی داشته ایم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟