نقص فنی کامیون در محور آزادگان تهران را به هم ریخت

 رییس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ از بروز نقص فنی کامیون کشنده ی ماک در بزرگراه آزادگان و ایجاد موقعیت بسیار خطرناک در این محل خبر داد.

 سرهنگ محمد باقر پور، رییس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در ساعت 03:00 بامداد امروز یکدستگاه کامیون ماک حامل بار " جرثقیل کاتو " در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از پل ساوه دچار نقص فنی می گردد و باعث ایجاد ترافیک و موقعیت خطرناک برای دیگر خودروها می گردد .

به گزارش رکنا، او گفت: به دلیل موقعیت خطرناک حادثه ایجاد شده ، تمام تیمهای گشتی منطقه۲۶ پلیس بزرگراه در محل حاضر بودند و ضمن ایمن سازی محل خرابی نسبت به هدایت دیگر خودروها با علایم و اشاره دست ، تا ساعت 07:00 در محل حضور داشتند و مانع از بروز حادثه ای در این محل شدند .

سرهنگ باقر پور افزود: باهماهنگی به عمل آمده ، دودستگاه جرثقیل کاتو در محل حاضر شده و با پیاده کردن بار کامیون کشنده که آن نیز یک دستگاه جرثقیل کاتو بود نسبت به خارج کردن کشنده و بار آن از محل و بردن آن به محل ایمن اقدام کردند.

او از رانندگان وسایل نقلیه سنگین خواست قبل از حرکت نسبت به بررسی سیستم های خودرویی خود اقدام لازم را بعمل آورند تا شاهد بروز این گونه حوادث نباشیم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟