واژگونی کامیون در بزرگراه آزادگان +عکس

سرهنگ احسان مومنی  در خصوص جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۰۹:۴۰ صبح امروز جمعه، در مسیر اتوبان آزادگان مسیرشرق به غرب روبه روی میوه و تره بار نرسیده به پل شهید کاظمی، یک دستگاه کامیون حامل بار واژگون شد.

وی افزود: این کامیون به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا به سمت راست منحرف شده و پس از برخورد با جداول میانی به لاین کندرو وارد شد.

وی گفت: خوشبختانه این کامیون پس از ورود به لاین کندرو با خودروهای عبوری در لاین برخورد نکرد و سایر خودروها پیش از ایجاد برخورد متوقف شدند.

مومنی اظهار کرد: بلافاصله پس از این حادثه رییس وتیم های کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل حادثه علل و عوامل این تصادف را بررسی کردند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با حضور عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده، نسبت به جابجایی بار این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ نیز این کامیون را جابجا و به گوشه راه منتقل کرد.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس نیز در محل حاضر شدند و راننده این کامیون را به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

مومنی افزود: واژگون شدن این کامیون، موجب ایجاد ترافیک نیز شده بود که با اقدامات صورت گرفته محور بازگشایی شد.

وی در پایان از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراهها، از سبقت و سرعت جدا خوددرای کرده و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 667641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟