تولد نوزاد آمبولانسی در رازوجرگلان

ذبیح الله درود گفت: ظهر روز گذشته پرسنل پایگاه اورژانس جاده ای قوش تپه برای امدادرسانی به مادر باردار که در یک خودروی واژگون شده در سرازیری روستای گوینک در بخش مرکزی حضور داشته به محل اعزام شدند.

به گزارش رکنا، ذبیح الله درود، مسئول فوریت های پزشکی راز و جرگلان  اظهار داشت: ظهر روز گذشته پرسنل پایگاه اورژانس جاده ای قوش تپه برای امدادرسانی به مادر بارداری که در یک خودروی واژگون شده در سرازیری روستای گوینک در بخش مرکزی حضور داشته به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بعد از ارجاع، همکاران متوجه می شوند که مادری باردار در وضعیت اورژانسی قرار دارد که پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به این مادر باردار که اهل روستای حصارچه بخش جرگلان است صورت می گیرد. درود ادامه داد: مادر باردار از مرکز حصارچه به دلیل رسیدن زمان زایمان به زایشگاه بجنورد ارجاع داده شده بود که در مسیر خودروی آنها واژگون شده و بعد از رسیدن اورژانس و در راه انتقال به زایشگاه نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس به دنیا آورد.

مسئول فوریت های پزشکی راز و جرگلان گفت: نوزاد و مادرش در سلامت کامل به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟