تصادف پژو با موتور در تهران / راننده پا به فرار گذاشت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور از فرار راننده 206 پس از تصادف با یک دستگاه موتورسه چرخ و مصدومیت راکب آن خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "احسان موُمنی" اظهار داشت: ساعت 22 شب گذشته وقوع یک تصادف در مسیر غرب به شرق ، محدوده انتهایی پل "بعثت" و فرار راننده مقصر اعلام که تیمی از ماموران پلیس راهنور به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلام اعزام شدند.

وی عنوان کرد: به گفته شاهدان عینی یک دستگاه خودروی سواری 206 که در این مسیر در حال حرکت بوده به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ که در لاین اول به آرامی مشغول حرکت بوده برخورد می کند و راننده مقصر به سرعت از محل متواری می شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور افزود: پس از این برخورد خودروی 206 ، موتورسیکلت سه چرخ واژگون و چندین متر بر روی زمین کشیده می شود و راکب آن نیز پس از چندین متر غلط زدن و برخورد با نیوجرسی های کناری اتوبان بالاخره متوقف شود.

این مقام پلیسی ادامه داد: جرقه های برخورد موتورسیکلت با سطح آسفالت و صدای شدید برخورد این دودستگاه وسیله با یکدیگر مردم اطراف اتوبان را به محل حادثه کشاند و هر یک به کمک و امداد رسانی به راکب موتورسیکلت پرداختند.

مومنی اظهار کرد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 15 پلیس راهور در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

وی تاکید کرد : فرار از صحنه تصادف مطابق با قانون جرم است و فرد متواری به موجب قانون ، مشمول تشدید مجازات می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟