به گزارش رکنا، زن جوانی که به خاطر ضعف شدید جسمی، توسط خانواده اش به بیمارستان انتقال یافته بود دراوج ناباوری و پس از بررسی های پزشکی دریافت یکی ازکلیه هایش بدون اطلاع او از بدنش خارج شده است. به همین خاطر بلافاصله از همسر و برادر همسرش شکایت کرد و آنها دستگیر شدند.
«ریتا سارکار»، زن 28 ساله، به رسانه های هندی گفته که همسرش بارها از او خواستارپرداخت 200 هزار روپیه به عنوان جهیزیه اش شده و به خاطر همین موضوع بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
این درحالی است که چنین رسمی از سال 1961 در هند ممنوع شده است و این کشور قوانین سختگیرانه ای برای مقابله با این سنت وضع کرده است. «ریتا» به خبرنگاران گفت:دو سال پیش به خاطر شکم درد شدید، توسط همسرم و برادرش به یک درمانگاه خصوصی در شهر«کلکته» انتقال یافتم که پزشک پس از بررسی ها گفت که بعد از برداشتن آپاندیس حالم خوب خواهد شد.
بدین ترتیب زیرتیغ جراحی رفتم و چند روز بعد هم راهی خانه شدم. این درحالی بود که همسرم با صراحت از من خواست درباره این عمل جراحی با هیچ کس حرفی نزنم.،اما طی این دوسال بشدت ضعف داشتم. بنابراین با کمک خانواده ام به یک بیمارستان منتقل شدم که پزشکان دربررسی ها اعلام کردند یکی از کلیه هایم برداشته شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟