سرقت عجیب و غریب در آمریکا + فیلم
حجم ویدیو: 635.47K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های آموزشی و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های حوادث و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها بلافاصله توجه کاربران را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئوی صحنه یک سرقت در مقابل درب خانه‌ای در تگزاس!

به گزارش رکنا، این ویدئو وقوع سرقتی عجیب در مقابل خانه‌ای در منطقه «هوستون» تگزاس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو یک زن با حالتی سراسیمه به سمت درب خانه دویده و بسته یا پاکت در مقابل درب خانه را به سرقت می‌برد.

سرقت عجیب یک زن در مقابل خانه

در ویدئو مشاهده می‌شود زن در حالی که حتی کفش به پا ندارد با سرعتی زیاد ناگهان در مقابل این خانه حاضر شده و پس از سرقت بسته، پا به فرار می‌گذارد.

هنوز ماهیت بسته به سرقت رفته توسط این زن مشخص نیست، اما با توجه به فیلم منتشر شده به نظر می‌رسد یک بسته پستی رهاشده در مقابل درب خانه بوده است. پس از انتشار و داغ شدن این ویدئو در توئیتر، پلیس محلی هوستنون از جستجو‌های خود برای شناسایی و یافتن این سارق خبر داد. پلیس هنوز سرنخی از این سارق به دست نیاورده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟