کشف شیشه و یک قبضه سلاح کلاشینکف در آبادان

در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق، کار شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

به گزارش رکنا،  در این راستا مأموران پلیس دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری13قدس آبادان با انجام کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که سابقه درگیری مسلحانه را نیز داشتند در روستای آلبوعبادی آبادان شناسایی کردند .

 پس از هماهنگی با مرجع قضائی مأمورین قصد دستگیری متهمین را داشتند که به محض ورود مأمورین به روستای آلبو عبادی متهمین از طریق اهالی مطلع شده و از محل متواری گردیدند که در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهمین ، مقدار نیم کیلوگرم مواد صنعتی شیشه به صورت بسته بندی شده به همراه یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف غیر مجاز کشف و ضبط شد.

  تلاش برای دستگیری متهمین دردستور کار پلیس آبادان قرار دارد. گفتنی است در تعقیب گریز به عمل آمده یکی از مأمورین وظیفه شناس ازناحیه مینیکس پا مورد پارگی قرار گرفت و برای عمل جراحی به بیمارستان ناجا شیراز انتقال یافت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 670230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟