یورش شبانه پلیس آبادان به پاتوق فوق سری 5 نوچه درویش+ جزییات

به گزارش رکنا،  در پی تبدیل شدن یک خانه متعلق به پیرمردی معروف به درویش در منطقه کفیشه به پاتوقی برای مواد‌فروشان، سارقان و زنان آسیب‌پذیر اجتماعی که این موضوع باعث نگرانی‌ اهالی منطقه کفیشه شده بود.

در همین راستا ساعت 4صبح سه شنبه مأمورین تجسس کلانتری 13قدس پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد پاتوق افراد خلافکار شدند متهمین که در حال مصرف مواد مخدر بودند به محض دیدن مأمورین از قصد فرار از محل را داشتند که با شلیک پلیس 5فرد سابقه دار در این محل دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

صاحب این خانه مخوف که پیرمردی بیمار است در گفتگو باخبرنگار رکنا گفت:  چند سالی است که بیمار هستم اما هیچکدام از همسایگانم تا کنون به من کمک نکرده اند و برخی روزها گرسنه می ماندم تا اینکه این افراد سابقه دار با من دوست شدند و خانه ام را محل پاتوق افراد خلافکار کردم چون آنها خیلی هوای مرا داشتند.

گفتنی است این پیرمرد مدرک فوق لیسانس دارد و کارمند شرکت پالایش نفت بود اما به دلیل خوش گذرانی هایش در دوران جوانی در کشورهای مختلف شغلش را از دست داده بود و سال هاست که تنهاست و بدون شغل زندگی می کند.

 در پایان متهمین دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند با پلمب این خانه‌ برای چند ساکنان این محله‌ روی آرامش می بینند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 620244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟