زن جوان اتفاقی دزد کارت های هدیه جشن را به دام انداخت + فیلم
حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

یک زن توانست به وسیله ویژگی «تصویر زنده» گوشی آیفونش دزد کارت هدیه‌هایی که در مهمانی خانوادگی‌شان به سرقت رفته بود را پیدا کند.

به گزارش رکنا ، یک کاربر در تیک تاک که به اسم ماریا شناخته می‌شود ویدئویی مربوط به دو سال و نیم پیش را بارگذاری کرد. این ویدئو نشان می‌داد خواهرش فرزند خود را در یک جشن خانوادگی بغل کرده است، اما پس از پایان جشن، ماریا متوجه شد تعداد زیادی از کارت‌های هدیه که مهمان‌ها به عنوان کادو آورده بودند، مفقود شده است.

تصویر زنده راز کارت های هدیه را فاش کرد

پس از این واقعه، ماریا شروع به وارسی اطراف کرد؛ او برای یافتن کارت‌های هدیه، تصاویری که در آن روز گرفته شده بودند را بررسی کرد تا مگر به سرنخی برسد که بتواند این موضوع مشکوک را بیشتر توضیح دهد. وقتی ماریا داشت یک تصویر خاص را بررسی می‌کرد، در وهله اول هیچ چیز مشکوکی وجود نداشت تا زمانی که او انگشت خود را روی تصویر نگه داشت و آن را به حالت «تصویر زنده» در آورد.

یک خصوصیت در ضبط گوشی‌های آیفون وجود دارد که ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از لحظه ثبت تصویر را به صورت یک ویدئوی کوتاه داستانی به شما نشان می‌دهد و این موضوع این امکان را به فرد می‌دهد که یک قاب تصویر جدید را انتخاب کند، جلوه‌هایی را روی تصویر اضافه کند و یا آن را به صورت گیف ذخیره کند.

وقتی ماریا این قابلیت را روی یک تصویر خاص از روز جشن خانوادگی‌شان پیاده کرد، متوجه حرکت یکی از خدمتکاران در پس زمینه تصویر شد و سپس تصویر را بزرگنمایی کرد تا بتواند دقیق‌تر نگاه کند. در یک گروه سه نفره از پرسنل خدمتگزار حاضر در سمت راست تصویر، یکی از آن‌ها در حالی که یک سینی را در دست داشت به سمت عقب خم می‌شود و چیزی را از روی میز بر می‌دارد و در یک چشم به هم زدن آن را پشت سینی مخفی می‌کند.

ویدئویی که بیش از 2/3 میلیون بار دیده شد

ویدئوی این کشف باورنکردنی بیش از ۲.۳ میلیون بار در شبکه‌های اجتماعی بازدید خورد. یک نفر ذیل این ویدئو نظر خود را درج کرد و نوشت: "چه کسی بیش از سی بار این ویدئو را تماشا کرد و سعی کرد نکته مورد نظر را ببیند؟" همچنین شخص دیگری نوشت: "من دیدم که او کارت را برداشت و آن را پشت سینی پذیرایی قایم کرد."

اما برخی از افراد نیز با انتشار این ویدئو قانع نشدند؛ یک نفر بحثی را باز کرد و نوشت: "چی؟ این چیزی را رد یا اثبات نمی‌کند حتی اگر پولی در دست این خدمتگزار باشد شاید انعامی دریافت کرده است. "

دزد کارت های هدیه زن باردار در چه وضعی است؟

ماریا دوباره یک ویدئوی جدید بارگذاری کرد تا بگوید که خواهرش آن ویدئو را به مدیریت محل برگزاری مراسم نشان داده و آن‌ها به اندازه ارزش برآورد شده کارت‌های هدیه مفقودی، به او پولش را بازگرداندند. ماریا همچنین ادعا کرد که موضوع را به پلیس اطلاع داده است، ولی آن‌ها مطمئن نبوده اند که خدمتکار متهم است یا نه.

او ادامه داد: "فقط امیدوارم آن خدمتکار الان در شرایط بهتری به نسبت دوسال و نیم پیش که از یک زن باردار دزدی کرد، باشد." در ادامه ویدئوی منتشر شده از دزد کارت‌های هدیه در جشن خانوادگی را مشاهده می‌کنید:آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟