شهادت هاجر و محمد علی در بیمارستان / در خوزستان رخ داد

 هاجر عیدی زاده و محمدعلی حسن علیزاده 2 پرستار خوزستانی بر اثر ویروس کرونا به شهادت رسیدند.

 به گزارش رکنا، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان خوزستان گفت: خبر رسید باز هم بهداشت و درمان استان خوزستان غمزده ی کوچ عزیزانی خدوم و فداکار شد. تلخ و جانکاه است، شنیدن از دست دادن کسانی که چنان مخلصانه غرق در پاکی و طهارت بوده اند که فقدانشان در راه خدمت به مردم رقم میخورد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود : متاسفانه وضعیت بغرنج شیوع کرونا در خوزستان منجر به افزایش مخاطرات برای کادر جان بر کف بهداشت و درمان استان شده ، با این وجود این عزیزان در راه دفاع از سلامت مردم ثابت قدم هستند اما این سوال را باید پرسید که قلیلی از جامعه با درگذشت چند نفر دیگر از خادمان سپیدپوششان قرار است دست از پروتکل شکنی و بازی با جان خود و سایرین بردارند؟

وی ادامه داد : اینجانب با قلبی آکنده از غم فقدان همکاران پرتلاشم و آزرده از سستی ها در برابر دشمنی بی رحم و کشنده، ضایعه تلخ فقدان 2 تن از کارکنان خدوم حوزه سلامت ، مرحومه هاجر عیدی زاده از همکاران پرتلاش شبکه بهداشت گتوند و مرحوم محمدعلی حسن علیزاده همکار زحمتکشمان در شبکه بهداشت مسجد سلیمان را به محضر خانواده های صبورشان و عموم کارکنان حوزه سلامت در استان خوزستان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند این عزیزان، رحمت و مغفرت الهی مسئلت می نمایم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟