سارق همه فن حریف در تهران با 25 شاکی بازداشت شد

کیف قاپ حرفه ای با 25 شاکی راهی زندان شد.  سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری سارق موبایل قاپ خبر داد و گفت: متهم با 25 شاکی روانه دادسرا شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" بیان داشت : اوایل آذر ماه پرونده ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه از طریق کلانتری 116 مولوی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع و برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیم مبارزه با کیف قاپی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی سوژه را شناسایی، سپس ترکنشین موتورسیکلت پیاده شده و در فرصتی مناسب گوشی را از شهروندان قاپیده و متواری شده اند.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی ابراز داشت : کارآگاهان در ادامه ضمن تعامل با کلانتری ها و استفاده از ظرفیت گشت یگان ضربت سرکلانتری و گشت کلانتریها اقدام برای دستگیری سارقان اقدام که در نتیجه این عملیات پلیسی، دهم بهمن ماه ماموران کلانتری به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و با تعقیب و گریز انجام شده سرنشین به اسم ناصر دستگیر و تحویل پایگاه هفتم شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راکب موتورسکیلت منکر جرم ارتکابی بود و علت فرار را ترس از ماموران و نداشتن کارت گواهینامه اعلام می کرد، اضافه کرد: با بررسی تصاویر صحنه های سرقت و ... متهم چاره ای جز اعتراف نداشت و به ارتکاب سرقت های متعدد با همدستی فردی به نام کامران و فروش اموال مسروقه به فردی بنام قربان اعتراف کرد.

سرهنگ کاکاوندی افزود: تا کنون 25 تن از مال باختگان متهم را شناسایی و دستگیری سایر متهمان و مرتبطین پرونده در دستور کار قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟