سارق موتورسیکلت در تهران بازداشت شد

گشت زنی های پلیس راهور،کشف موتورسیکلت سرقتی را در پی داشت.

رییس بازرسی پلیس راهور فاتب از کشف موتورسیکلت سرقتی به همراه سارق آن در حین گشت زنی در محدوده زین الدین به شرق نرسیده به خروجی شاهد، خبر دا

به گزارش رکنا، سرهنگ یوسف داور جمال گفت: عوامل گشتی منطقه 25 پلیس راهور فاتب، در حین گشت زنی در محدوده زین الدین به شرق نرسیده به خروجی شاهد، از موتورسیکلتی که مشغول تردد به صورت مارپیچ و حرکات مخاطره آمیز بود استعلام بعمل می آورند.

وی ادامه داد: پس از توقف و توضیحات راکب موتورسیکلت و بیان سخنان متناقض و استعلام بعمل آمده از این وسیله مشخص شد موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقتی است.

وی افزود: به محض اینکه مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است راکب آن قصد متواری شدن داشت که با ممانعت تیم منطقه 25 پلیس راهور فاتب دستگیر شده و موتورسیکلت کشف شده به همراه راکب آن، پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری 126 تهرانپارس شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.

رییس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس بگیرند تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟