سارق به همراه موتورسیکلت سرقتی حین اعمال قانون دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "یوسف داور جمال " از کشف موتورسیکلت سرقتی به همراه سارق آن در حین اعمال قانون عوامل منطقه 25 پلیس راهور فاتب در مسیر محور امام علی(ع)به سمت جنوب،مسیل باخترخبر داد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ یوسف داور جمال رییس بازرسی پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت :

در ساعت ساعت17:50 عصر روز گذشته عوامل منطقه 25 پلیس راهور فاتب ، حین اعمال قانون یکدستگاه موتورسیکلت در مسیر محور امام علی(ع)به سمت جنوب،مسیل باختر متوجه حرکات غیر عادی راکب آن شدند .

دستگیری سارق حرفه ای موتور سیکلت در تهران

داور جمال ادامه داد : پس از توقف و توضیحات راکب موتورسیکلت و بیان سخنان متناقض و استعلام بعمل آمده از این موتورسیکلت مشخص گردید موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقتی می باشد .

وی افزود : به محض اینکه مشخص گردید موتورسیکلت سرقتی می باشد راکب آن قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان منطقه 25 پلیس راهور فاتب سارق دستگیر و موتورسیکلت مکشوفه به همراه راکب آن پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری مربوطه گردید تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد .

داور جمال از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟