بازداشت مجرم حرفه ای در تهران / پرونده ای با 10 فقره کلاهبرداری

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری مجرم حرفه ای و کشف 10 فقره کلاهبرداری به ارزش تقریبی 150 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت : شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی اظهار داشت، پانزدهم فروردین ماه موتورسیکلتی را از طریق آگهی در فضای مجازی بصورت مزایده ای از شخصی به نام سیروس خریدم، لیکن پس از انجام معامله و پرداخت ثمن آن به فروشنده، هنگام مراجعه به پارکینگ محل توقیف موتورسیکلت متوجه شدم که کلیه مدارک مزایده جعلی می باشند.

وی عنوان کرد : کارآگاهان تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه پس از انجام تحقیقات مقدماتی از مال باخته، با اقدامات پلیسی موفق شدند هویت اصلی متهم را به نام کامران دارای 4 فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت موتورسیکلت و کلاهبردرای بدست آورند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت : متعاقباً با تحقیقات نامحسوس، مخفیگاه وی واقع در خیابان انبار نفت شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی پلیسی دستگیر گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم در تحقیقات انجام شده با توجه به مستندات موجود و مواجهه حضوری با مال باخته، صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و در ادامه افزود، تاکنون حدود 10 فقره کلاهبرداری با این شیوه و شگرد مرتکب گردیده است.

سرهنگ عزیزخانی افزود : با تلاش مستمر کارآگاهان و اطلاع رسانی گسترده، کلیه مال باختگان شناسایی و پرونده به دادیاری دادسرای ناحیه 10 تهران ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟