بازداشت همه اعضای یک خانواده که قاچاقچی بودند / در اراک رخ داد

 فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان بود، در عملیات پلیس دلیجان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی یک قاچاقچی مواد مخدر و عبور این فرد با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان، فرد مورد نظر به همراه همسر و فرزند خردسالش با یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد:در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۷۶ کیلو گرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

مفخمی شهرستانی در پایان با تأکید بر برنامه ریزی مستمر و بلند مدت پلیس مرکزی به منظور مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر افزود: فرد دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟