پرونده سارقان مسلح طلافروشی سمنان بسته شد
حجم ویدیو: 10.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22

سارقان مسلح طلا فروشی سمنان دستگیر شدند.فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان که منجر به جراحت طلافروش و دستبرد مقادیری طلا شده بود، با ردیابی پلیس سمنان در استان گلستان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار عبدالله حسنی روز پنجشنبه  ابراز داشت: ۲ سارق بعدازظهر بیست و هشتم بهمن با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان، با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی، مقداری طلا به سرقت بردند.
وی ادامه داد: پلیس با اقدامات و تحقیقات تخصصی ۲ سارق را در استان گلستان ردیابی و شناسایی کرد و در نهایت امروز سی‌ام بهمن با همکاری پلیس گلستان سارقان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: یکی از سارقان دربندر گز و دیگری در گرگان دستگیر شدند، یکی از سارقان در برخورد با پلیس مقاومت کرد که در نهایت با تیراندازی پلیس متهم دستگیر و طلاهای سرقتی ضبط شد.

حسنی با اشاره به اصابت دو گلوله سارقان به کتف و ریه طلافروش سمنانی یادآور شد: این شهروند اکنون در بیمارستان سمنان بستری و نیازمند دعای مردم است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس با هوشیاری به دنبال تامین امنیت جامعه است و هیچ جرم و جنایتی را برنمی‌تابد و عبور از هنجارها و تهدید امنیت جامعه خط قرمر پلیس است.

محمد شریف ابراهیمی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، برای رسیدگی به پرونده این سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر سمنان بازپرس ویژه تعیین کرده بود.

این سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان در فضای مجازی انعکاس گسترده ای داشت و ویدئوی مربوط به آن در کانال ها و صفحات مجازی مختلف منتشر شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟