انهدام باند کلاهبرداری در کرج / آن ها به بیمه ها هم رحم نمی‌کردند

باند کلاهبرداری در کرج متلاشی شد و همگی روانه زندان شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت باند کلاهبرداری ایجاد تصادفات صوری در منطقه خرمدشت کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان متوجه شدند که این باند ۴ نفره در سال ۹۷ با ایجاد یک فقره تصادف صوری اقدام به دریافت ۲ میلیارد ریال از شرکت بیمه کرده اند.

دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در کرج

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه هر ۴ کلاهبردار را در منطقه خرمدشت کرج شناسایی کرده و در چند عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او در خصوص شیوه کلاهبرداری این باند به خبرنگار پایگاه خبری پلیس افزود: متهمان در سال ۹۷ با شکستن بینی و ۲ دست یکی از اعضای باند، یک تصادف ساختگی بین موتورسیکلت و خودروی پراید در شهر فردیس ایجاد کرده و با سیر مراحل قانونی اقدام به دریافت ۲ میلیارد ریال از شرکت بیمه کرده و آن را بین خود تقسیم کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که متهمان به صراحت به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از طریق ایجاد تصادف صوری اقرار کردند، گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر کلاهبرداری‌های احتمالی از سوی این باند ادامه دارد.

او افزود: شهروندان در صورت مواجه با افرادی که پیشنهاد ایجاد تصادف صوری به آن‌ها می‌دهند، موضوع را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند تا از فعالیت این افراد که با سوء استفاده از سادگی مردم خسارت‌های جبران ناپذیری را به آن‌ها وارد می‌کنند جلوگیری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟