حادثه برای یک زن در ارتفاعات البرز

یک زن کوهنورد در ارتفاعات کرج مصدوم شد.

به گزارش رکنا، رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که یک بانوی کوهنورد براثر سقوط در ارتفاعات وسیه کرج دچار مصدومیت شدید شد که با بالگرد به بیمارستان انتقال یافت.

دکتر مهرداد این حادثه حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز در وسیه واقع در منطقه حصار کرج رخ داد که امدادگران هلال جمعیت احمر استان برای نجات وی به محل حادثه شتافتند.

مصدوم شدن یک زن در ارتفاعات البرز

وی ادامه داد: از آنجا که محل وقوع حادثه کوهستانی و صعب العبور بود به درخواست جمعیت هلال احمر، بالگرد امدادی اورژانس استان البرز به محل حادثه اعزام شد و کوهنورد ۶۰ ساله مصدوم به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت.

بابایی گفت : این بانوی کوهنورد اکنون در بیمارستان شهید مدنی کرج تحت مراقبت درمانی قرار دارد.

هفته جاری پنج کوهنورد در ارتفاعات البرز جنوبی در میان برف و کولاک گم شدند که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

همچنین در یک حادثه دیگر چهار کارمند فنی شرکت توزیع برق استان البرز برای روشنایی برق روستای ناریان شهرستان طالقان به ارتفاعات این منطقه اعزام شدند که براثر سقوط بهمن ناپدید شدند.

با تلاش امدادگران اورژانس و هلال احمر استان البرز و آتش نشانی طالقان سه نفر از حادثه دیدگان زنده از عمق بهمن بیرون آورده شدند و نفر چهارم جان باخت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟