جزئیات مرگ دختر بچه 12 ساله در کرج / شب گذشته با انفجار شدید رخ داد
حجم ویدیو: 1.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

به گزارش رکنا، محمدرضا فلاح نژاد شامگاه پنجشنبه گفت: اکنون امدادگران در حال جستجو برای نجات محبوس شدگان احتمالی این حادثه هستند.

یک ساختمان ویلایی به طور کامل تخریب شد

همچنین عباس وحیدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرج در توضیح بیشتر حادثه انفجار کرج بیان داشت : در این حادثه یک ساختمان ویلایی با زیربنای حدود ۱۲۰ متر مربع به طور کامل تخریب شده و به ۲ ساختمان ویلایی مجاور نیز خسارات زیادی دیده است.

انفجار دو واحد مسکونی در کرج

پدر خانواده زیر آوار است

وی ادامه داد: احتمال می رود پدر خانواده ساکن در ساختمان حادثه دیده اصلی زیر آوار باشد که تلاش ها برای یافتن وی ادامه دارد.

وحیدی گفت: مصدوم اولیه این حادثه یک مرد ۴۵ ساله ساکن یکی از ساختمان های مجاور کانون حادثه بود که به بیمارستان انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت : هنوز علت حادثه انفجار در این محدوده مشخص نیست و نیاز به بررسی دقیق دارد.

وی افزود: در این حادثه خسارات زیادی به بار آمده است و نیروهای آتش نشانی ضمن انجام عملیات امداد و نجات ، مشغول ایمن سازی واحدهای آسیب دیده از این انفجار هستند.

وحیدی گفت : مادر خانواده ساکن در ساختمان آسیب دیده اصلی در زمان وقوع انفجار خارج از منزل بوده و وی به امدادگران گفته که احتمال دارد همسرش زیر آوار باشد.

صدای انفجار این حادثه تا شعاع دور دست در کرج شنیده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

انفجار در حیدرآباد

انفجار دو واحد مسکونی در کرج

کدخبر: 660546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟