سارق خانه های مردم قم اعتراف کرد / 10 فقره دزدی در پرونده این سارق

 سارق منازل فصلی در قم دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرد.رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارق منازل فصلی و اعتراف متهم به 10 فقره سرقت در قم خبر داد.
سرهنگ "میکائیل قهرمانپور" اظهارداشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل فصلی بخش های تابعه استان قم از جمله بخش کهک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان ضمن بازدید از محل های سرقت با تحقیقات گسترده میدانی پی بردند، سرقت ها با خودروهای مختلف از جمله وانت و پراید صورت گرفته است.
به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: سپس با بررسی جغرافیای جرم مشخص شد و سارق یا سارقان با تخریب دیوار و درب منازل خالی از سکنه مبادرت به سرقت اموال با ارزش داخل منازل کرده و متواری شده اند.

سارق فراری در دام پلیس قم 

سرهنگ قهرمانپور افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مظنون، متهم 36 ساله سابقه دار اهل یکی از استان های غربی کشور که مدتی است به کاشان نقل مکان داشته شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی وی را در منزلش دستگیر و به قم منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در نهایت نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به 10 فقره سرقت منازل فصلی به ارزش 300 میلیون ریال اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟