دستگیری 39 سارق و 30 خرده فروش در کرمان

به گزارش رکنا،  سرهنگ مهدی پور امینایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در حاشیه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در محله سرآسیاب و حاشیه شهر کرمان اجراشد، گفت: هدف اصلی اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی، پیشگیری از جرائم خصوصاً سرقت است، که برای تحقق هرچه بیشتر و بهتر این نتیجه همکاری همه سازمان‌های متولی امر و آحاد مردم را می‌طلبد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی شهرستان کرمان، موفق شدند ۲۹ سارق ، ۱۳ نفر متهم تحت تعقیب قضایی، دو قاچاقچی و ۳۰ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۶۲ کیلو انواع مواد مخدر را از آن‌ها کشف کنند.

سرهنگ پور امینایی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۴۴ فقره سرقت، ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، سه قبضه سلاح غیر مجاز شکاری، دو هزارو ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و هزارو ۹۷۰ عدد قصر روان گردان در حاشیه جنوبی شهر کرمان کشف شد.

او با اشاره به افزایش ۶۳ درصدی کشف جرائم نسبت به پارسال بیان داشت: در راستای امنیت پایدار در شهر کرمان، طرح‌های پاکسازی در پایان سال در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر کرمان همچنان ادامه دارد؛ چرا که این طرح‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟