تکذیب خبر فوت علی انصاریان

به گزارش رکنا، میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان خبر فوت علی انصاریان را تکذیب کرد و گفت: حال این پیشکسوت فوتبال کشورمان وخیم است.

خبر فوت علی انصاریان تکذیب شد

میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان، خبر فوت علی انصاریان را تکذیب کرد و گفت: حال این پیشکسوت فوتبال کشورمان وخیم است.

اولین عکس از ریه کرونایی علی انصاریان / دعا کنید

عکس ریه علی انصاریان کرونا

عکسی از ریه های علی انصاریان که متاسفانه نشان می دهد درگیری ریه ها به خاطر ابتلا به کرونا به بالای 90درصد رسیده است.

دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان لحظه به لحظه وضعیت وی را تشریح کرد.

وضعیت علی انصاریان از ساعت 8 دیشب تا همین الان! / لحظه به لحظه

پزشک معالج علی انصاریان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت او ارائه کرد.

به گزارش رکنا، دکتر محمدرضا هاشمیان در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان اظهارداشت: علی انصاریان به بیماری کووید-19 و بیماری‌ای که ریه را درگیر می‌کند مبتلا شده، این بیماری در او شدت بسیار زیادی داشت. سی‌تی‌اسکن او نواحی بسیاری از ریه را گرفته بود به خصوص در سمت راست که در آنجا فیبروس تشکیل شده بود.

آخرین وضعیت علی انصاریان تشریح شد

وی ادامه داد: به بیمارستان فرهیختگان مراجعه کرد و در مراقبت‌های ویژه بستری شد. بعد از دو روز تهویه مکانیکی غیرتهاجمی برایش شروع شد. روز گذشته شرایط نسبتاً پایداری با تهویه تهاجمی داشت. اگر تهویه غیرتهاجمی برایش برقرار نمی‌شد از نظر اکسیژن رسانی ریه درگیر کارایی نداشت. به طور ناگهانی دیشب (حدود 20:30 تا 20:45) دچار تنگی نفس فزاینده و افت اکسیژن رسانی خون و افزایش تعداد تنفس شد. راهی جز اقدام تهاجمی برای او وجود نداشت. لوله‌گذاری داخل تراشه و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی برای او اتفاق افتاد. عکس‌های ریه که بلافاصله به صورت سریالی از او گرفته شد عکس‌های زیاد جالبی نبود. امروز عکس‌ها مقداری از عکس‌های دیشب بهتر است ولی شرایط همان شرایط دیشب و بسیار پیچیده است.

هاشمیان تصریح کرد:‌ از نظر قلبی بررسی‌هایی که طبق اکوکادریوگرافی‌های مرتب و سریالی برای او در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان انجام شد هیچگونه شواهدی از وجود مشکلات قلبی نداشت و دیشب هم از نظر آمبولی یا لخته خون داخل شریان ریوی بررسی شد که آن هم وجود نداشت. اندام‌های دیگر هم دچار لخته نبودند. بنابراین بیماری فقط به صورت درگیری ریه بود. البته عفونت‌های دیگری هم درکار هستند. ویروس دیگری هم در روزهای گذشته پیدا کردیم که آن هم تحت درمان قرار گرفت.

وی افزود:‌ اساتید مختلفی که علاقه داشتند در این تیم حضور داشته باشند اساتید خیلی برجسته‌ای هستند و کمک می‌کنند، انواع داروهایی که برای بیماران کرونا در کشورمان موجود است برای او هم استفاده و بارها و بارها چک شده، نکته مهم این است که در شرایط حاضر از نظر فشار خون با داروهایی که موظف هستند فشار خون را در این شرایط افزایش بدهند کار می‌شود. امیدواریم نقایصی که در ارگان‌های دیگر اتفاق می‌افتد برای او اتفاق نیفتد ولی اگر سطح اکسیژن‌رسانی او بالا قرار بگیرد این وضعیت خوب است، اگر سطح اکسیژن رسانی بالا نباشد خطر بسیار جدی خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟