به گزارش رکنا، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی سرقت‌های مسلحانه منازل و خودرو در سطح استان به‌خصوص در شهرهای "ماهشهر، آبادان و شادگان"، موضوع علی رغم پیگیری شهرستان‌ها مربوطه به صورت ویژه در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار گسترده اطلاعاتی سرکرده باند که سابقه دار و شرور بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در حالی که قصد درگیری مسلحانه داشت در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر کردند.
سارق مسلح برای فرار از قانون از طبقه دوم پرید منجر به شکستگی پای وی شده و تحت مداوا است، در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ خشاب و ۱۶ فشنگ، یک قبضه اسلحه کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب و ۲۵۰ فشنگ، جیب خشاب، البسه نظامی، انواع دستکش و کلاه، ۲ جفت پلاک مسروقه، دستگاه پرچ پلاک و همچنین یک دستگاه خودروی پژو پارس که سابقه سرقت مسلحانه از شهرستان ماهشهر داشته و مقداری طلاجات سرقتی کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در خوزستان بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه به سرقت مسلحانه در شهرستان‌های "ماهشهر، کارون و شادگان" اعتراف کرد.
سردار صالحی عنوان کرد: تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی و همچنین دستگیری همدستان سارق مسلح به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟