انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه مغویه شهرستان بندرلنگه با اقدامات گسترده اطلاعاتی در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی که با استفاده از خودرو‌های لوکس اقدام به جا به جایی مواد مخدر می‌کردند را شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش رکنا، سردار جعفری افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران از نیت اعضای این باند مبنی بر حمل یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به استان‌های مرکزی مطلع شدند.

او گفت: ماموران بامداد امروز ضمن هماهنگی با مقام قضایی و تشکیل چند اکیپ مجرب در سطح حوزه استحفاظی اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری در محور مغویه-لنگه کردند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت در نهایت به یک دستگاه خودروی پرادو مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران و بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که در عملیات ضربتی و برق آسای نوآوران پلیس، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.

سردار جعفری گفت:با تلاش همه جانبه ماموران محل اختفای قاچاقچیان در حوالی روستای بستانه شناسایی شد و اعضای این باند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

او افزود: با دقت و هوشیاری ماموران یک تن و۳۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای توسط قاچاقچیان در گودالی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری۴ قاچاقچی در این عملیات، گفت:در این رابطه ۴ دستگاه خودروی لوکس متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟