بازداشت سارق تهرانی که سگ کمیاب را دزدیده بود

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی خبر داد که علاوه بر اموال شاکی قلاده سگ وی را نیز دزدیده بود.

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "سیدعلی شریفی" بیان داشت: بیست و پنجم آذرماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 101 تجریش تشکیل و برای بررسی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ساعت 4 صبح در یکی از اتاق خواب های منزل در حال استراحت بودیم که همسرم متوجه صدای درب تراس شده ولی اعتنایی به این قضیه نکرد، در ساعت 8 صبح متوجه شدیم که وسایل یکی از اتاق های منزلمان به هم ریخته است و تعدادی اموال از قبیل، یک قاب ساعت مچی گرانقیمت، یک دستگاه تبلت، یک قلاده سگ که دارای نژاد کم یابی بود در مجموع به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت : بررسی های اولیه حاکی از این بود، سارق از طریق تراس و پنجره آشپزخانه وارد منزل شده که در تحقیقات محلی چهره متهم شناسایی و مشخص شد سارق فردی به نام هوشنگ است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شناسایی مخفیگاه سارق نتیجه تحقیقات قضائی به مرجع قضائی منعکس شد، افزود: کارآگاهان پس از حضور در آدرس بدست آمده هوشنگ را که قلاده سگ شاکی را در دست داشت دستگیر و پس از دستگیری متوجه می شوند ک متهم ساعت مچی شاکی را نیز به دست خود بسته است .

وی تصریح کرد : متهم به پایگاه منتقل و در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت به تنهایی منزل شاکی را شناسایی کردم و از طریق لوله گاز به تراس راه یافته و سپس وارد منزل شدم و درحالیکه متوجه حضور ساکنین در منزل شدم اقدام به سرقت اموال شامل تبلت و گوشی و سگ نمودم و سپس تبلت را در قبال مبلغ شش میلیون تومان وجه نقد به شخصی به هویت سهیل فروختم.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی افزود : درادامه اموال کشف شده به شاکی مسترد شده و پرونده به همراه متهم به شعبه 10 بازپرسی دادسرای ناحیه یک ارسال ، متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان گردید و تلاش جهت شناسایی مالخر و کشف تبلت ادامه دارد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد:ساختمان محل سکونت خود را به دوربین مداربسته تجهیز کرده و با نصب و استفاده از قفل های ضد سرقت و همچنین نصب حفاظ و نرده بر روی دیوار شمالی یا جنوبی آپارتمان و پنجره یا بالکن طبقات اول و دوم ساختمان از وقوع چنین سرقت های پیشگیری نمایند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟