سوختگی شدید پسر بچه 9 ساله در شیراز / محمد مهدی به آرزوی خود رسید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 8.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

به گزارش رکنا، آتش‌نشانان با حضور در بیمارستان امیراعلم به سراغ کودکی رفتند که می‌گوید: بسیار دوست دارم آتش‌نشان شوم و به کودکان کمک کنم تا نسوزند."، این کودک در یک حادثه دچار سوختگی شده بود.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , پلیس راهور | پلیس راهنمایی و رانندگی , کمک مؤمنانه ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , پلیس راهور | پلیس راهنمایی و رانندگی , کمک مؤمنانه ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , پلیس راهور | پلیس راهنمایی و رانندگی , کمک مؤمنانه ,

ماجرا از روزی شد که محمد مهدی بهادری؛ 9 ساله، در یکی از روستاهای شیراز، حین بازی و شوخی کردن با پسرعموی خود، روی زغال افتاد، مقداری نفت نیز روی این کودک ریخت و منجر به سوختنش شد.

بعد از این ماجرا این کودک توسط یکی از نیروهای پلیس راهور که در امور خیریه فعالیت دارد، برای درمان به تهران منتقل و چندین عمل جراحی نیز روی این کودک انجام شد.

محمدمهدی علاقه خاصی به شغل آتش‌نشانی دارد و می‌گوید: "بسیار دوست دارم آتش‌نشان شوم و به کودکان کمک کنم تا نسوزند."

در همین اثنا، این نیروی پلیس راهور، به صورت اتفاقی مدیر آموزش منطقه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران را دیده و ماجرای این کودک را برایش تعریف کرده بود.

آتش‌نشانان آرزوی محمدمهدی 9 ساله را برآورده کردند

عوامل آتش‌نشانی تهران نیز پس از شنیدن این ماجرا برای شادی و روحیه دادن به این کودک دست به کار شدند.

در نهایت موضوع به اطلاع مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران نیز رسید و تعدادی از پرسنل سازمان آتش‌نشانی تهران با تهیه مقادیری اقلام فرهنگی، خریدن یک خودروی اسباب‌بازی کنترلی آتش‌نشانی و دیگر اقلام، به دیدن این کودک در بیمارستان امیراعلم رفتند و این اقدام آنها مورد اقبال مدیریت بیمارستان نیز قرار گرفت.

به این ترتیب آرزوی محمدمهدی برآورده شد و قرار است پس از کامل شدن دوره درمان، این کودک در یکی از ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی تهران نیز حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان فعالیت آتش‌نشانان قرار بگیرد و به نوعی حامی ایمنی معرفی شود.

قرار است در روزهای آتی نیز محمد مهدی در ادامه روند درمانی خود تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , پلیس راهور | پلیس راهنمایی و رانندگی , کمک مؤمنانه , آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟