انگشت دست دختر شیرازی قطع شد + عکس

به گزارش رکنا، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز در خصوص این حادثه عنوان کرد: حادثه گیر کردن انگشتان دست دختر 11 ساعت 15:32 دقیقه دیروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه خودروی نجات به همراه آتش نشان ایستگاه 9به محل حادثه در خیابان بوستان اعزام شدند.

3 عکس از قطع انگشت دختر 11 ساله در شیراز

قانع با بیان این که استفاده دختر 11 ساله از بالابر نا ایمن در یک مجتمع ویلایی اقامتی موجب گیر کردن انگشتان دو دست او در لا به لای سیم بکسل بالابر شده بود، اظهار داشت: در این حادثه به دلیل شدت جراحات انگشتان هر دو دست دختر بچه به شدت آسیب دید و دو انگشت دست وی کاملا قطع گردید.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز در خصوص عملکرد آتش نشانان در این عملیات افزود: آتش نشانان به سرعت و با دقت بسیار با استفاده از تجهیزات نجات قسمتی از سیم بکسل بالابر را برش دادند و هر دو دست مصدوم را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود از داخل سیم خارج کردند.

3 عکس از قطع انگشت دختر 11 ساله در شیراز

قطع انگشتان دست دختر 11 ساله در شیراز

قانع گفت: مصدوم به سرعت جهت پیوند انگشتان دست به مراکز درمانی انتقال یافت.

قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز تاکید کرد: بالابرهای ناایمن به هیچ عنوان از لحاظ ایمنی مورد تایید نبوده و

توصیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز این است که به جای استفاده از بالابرهای ناایمن که به راحتی در پی کوچکترین بی  توجهی موجب مصدومیت و یا مرگ افراد می شود، از پله های ثابت بتونی و یا آهنی استفاده شود.

وی با بیان این که این نوع از بالابر ها برای جابجایی کالا مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: استفاده از بالابر های ناایمن برای انتقال افراد کاملا ناایمن و خطرناک است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟