پایان گنده لات های شرور زاهدان

سرپرست انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و دستگیری 6نفر به جرم شرارت و اتهام قتل و 10 سارق خبر داد.
به گزارش رکنا، محمود سعادتی  اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در بین مردم و برخورد قاطع با فروشندگان مواد افیونی وسارقان، طرح پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زاهدان فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس های تخصصی و تیم های متشکل از عوامل کلانتری و پاسگاه شهرستان زاهدان پس از شناسایی محله های آلوده به فروش مواد مخدر و پاتوق سارقان با انجام اقدامات پلیسی،4 نفر متهم به قتل،10 سارق و 23 نفر معتاد متجاهر،2 شرور و 8 نفر خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.
سرپرست فرمانده انتظامی زاهدان بیان کرد: ماموران پلیس در اجرای این طرح موفق به کشف یک دستگاه خودرو سرقتی، دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی، کشف مقدار 18 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک ،11 دستگاه گوشی ساده، و .... کشف شد.
این مقام انتظامی با تقدیر از همت همکاران و اجرای صحیح و به موقع ماموریت از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، موضوع را با پلیس 110 در میان بگذارند تا اقدامات لازم انجام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟