هانی کرده در تمرین استقلال + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش رکنا، حضور علی نیکبخت در تمرین استقلال به جای حضور در تمرین چوکا به اندازه کافی عجیب بود اما حالا نیکبخت با انتشار یک استوری از حاشیه این حضور، ماجرا را عجیب تر هم کرده است.

عکسی که نیکبخت از حاشیه حضورش در تمرین امروز استقلال منتشر کرده، او را کنار محمود فکری و هانی کرده نشان می دهد. هانی کرده که زمان حضور علیرضا منصوریان در استقلال رابطه خوبی با سرمربی وقت این تیم داشت و اغلب بازی ها روی سکو و اکثر تمرینات کنار زمین حضور داشت، حالا کنار محمود فکری دیده می شود.

البته قبل از آن که نیکبخت عکس سه نفره اش با هانی کرده و محمود فکری را به اشتراک بگذارد، این شخص در صفحه شخصی اش سه عکس از حضور خود در تمرین استقلال منتشر کرده بود.

عکس هایی که او را کنار مهدی قائدی، محمود فکری و نیکبخت نشان می دهد. نکته حالب این تصاویر جدا از جمله "ما همه جوره پشتتیم" که کنار عکس او و فکری منتشر شده، شوخی هانی کرده با مهدی قائدی است که مقابل دوربین از او پرسیده "گل می زنی یا نه؟"

در این روزهایی که سازمان لیگ اصرار دارد تیم ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند و لیگ را هم به دردسر نیندازند، حضور افراد متفرقه در تمرین استقلال عجیب به نظر می رسد.

نکته عجیب تر این است که بازیکنان استقلال در حضور اعضای کادرفنی و سرپرستی، نفر به نفر سراغ مهمان ویژه تمرین می آیند و به او خوش آمد می گویند. در فیلمی که از این حضور منتشر شده خبری از ماسک و رعایت پروتکل ها هم نیست!آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟