9 عکس از آتش سوزی شدید در خیابان هلال احمر

آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان هلال احمر خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش رکنا، ساعت 16:27 دقیقه روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاههای 5 و 67 را به محل حادثه واقع در خیابان هلال احمر، خیابان فاتح چهر، کوچه رستگار اعزام کرد.

علی عباس زاده افسر آماده منطقه پنج آتش نشانی تهران گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد یک واحد مسکونی در طبقه دوم ساختمان دو طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش نیز درحال سرایت به قسمت های دیگر این ساختمان است.

آتش سوزی منزل مسکونی در جنوب تهران

وی افزود: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز محل حادثه، بلافاصله مشغول عملیات شدند و همزمان با جستجو در طبقات به منظور یافتن افراد محبوس شده، با کشیدن یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی پرداخته وموفق شدند در کمترین زمان ممکن، شعله های آتش را مهار و خاموش کنند.

عباس زاده با بیان اینکه خوشبختانه همه ساکنان این واحد مسکونی در زمان بروز حادثه از منزل خارج شده بودند، خاطرنشان کرد: در جریان این آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان این ساختمان مسکونی آسیب جانی نرسید.

این افسر آماده آتش نشانی در پایان اعلام کرد که درحال حاضر کارشناس آتش نشانی منطقه علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی قرار داده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟