قرار گرفتن خانه های کپسولی برای کارتن خواب ها در شهر!

کپسول خواب ، ضد  باد و ضد آب در خیابان های یکی از شهرهای آلمان قرار داده شد تا افراد بی خانمان را در آن اسکان یابند. کابین های چوبی و استیل که می تواند دو نفر را در خود از سرما ، باد و رطوبت محافظت کنند. همچنین گردش هوای تازه در این کپسول های خواب وجود دارد.

خانه های کپسول برای بی خانمان ها در شهر

به گزارش رکنا ، به گفته سخنگوی شهر ، کپسول ها در 8 ژانویه در شهر اولم ، 120 کیلومتری غرب مونیخ ، در پارک ها و سایر مکان های بی خانمان قرار گرفتند.  این کپسول ها همچنین به پنل های خورشیدی مجهز هستند و به شبکه رادیویی متصل می شوند و به ساکنان امکان برقراری ارتباط بدون وابستگی به شبکه های تلفن همراه را می دهند.

خانه های کپسول برای بی خانمان ها در شهر

سازندگان خانه های کپسولی برای بی خانمان ها و کارتن خواب ها گفتند که این کار را برای کسانی انجام دادند که مثلاً به دلایل روانشناختی یا به دلیل داشتن حیوانات خانگی نمی توانند در پناهگاه های بی خانمان بمانند.

در حال حاضر ارزیابی ها در حال انجام است تا ببینیم آیا این کپسول های خواب برای محافظت در برابر سرما مناسب است. در این صورت ، مناسب بود می تواند برای استفاده در سراسر کشور سازگار شود. تیم تولید کننده این کپسول ها را به عنوان آخرین گزینه برای موارد اضطراری و زندگی بی خانمان ها توصیف می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

خانه های کپسول برای بی خانمان ها در شهر

کدخبر: 654335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟